Search This Blog

Monday, June 06, 2005

Thinking of Her

Guys, if you are looking for someone you like, plz take a fast action. Nobody is willing to wait for you for so long. It is not worth to just think about her/him without letting him/her know. You never know if you don't try.

曾经有一段的恋情,我没好好把握,也不会珍惜。是不是自己很内向,还是挑剔,我不知道。我能够做的,就只有想念从前。

想念她
Xiang Nian Ta
曲: 许乾元 词:乾元

轻轻的摸着你的脸 不愿意说再见
看着你的头发上 沾着我无声的眼泪
脸表现彼此好好的过 但是为何却寻找另一个天空

每次使我烦千百遍 视而不见
总有一些人对我说 美丽的女子容易变
脸表现彼此好好的过 但是为何却寻找另一个天空

想念她 醒来的呼唤
坚强的挣扎 希望可以见到她

想念她 梦来的感觉
不知道何去何从
也不如真的一样
多么希望看到她

No comments: